Friday, October 18, 2013

Η Νέα Εποχή σε δύο ταμπλώ…


Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ
- Στη Γαλλία, όπως βλέπουμε στον ημερήσιο τύπο, ο Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ επιχειρεί να αναβιώσει ένα νέο μοντέλο «προοδευτικού σοσιαλιστικού κράτους». Η γαλλική οικονομία δεν βρίσκεται στα καλύτερά της. Έτσι, είναι υποχρεωμένος να εφαρμόσει όσα ζητούν οι Τράπεζες και οι διεθνείς οικονομικοί οργανισμοί.

Για το λόγο αυτό θέλει να δημιουργήσει μια νέα γαλλική κοινωνία. Ως κύριο εξάρτημα στην επιδίωξή του αυτή χρησιμοποιεί την εκπαίδευση και κυρίως τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Και αυτό το μοντέλο το ονομάζει «ουδέτερο» σχολείο. Γι’ αυτό ο Γάλλος υπουργός εκπαίδευσης Βενσάν Πεγιόν αποφάσισε να επιστρέψει 224 χρόνια πίσω στην εποχή του Ροβεσπιέρου και των άλλων επαναστατών και να επιβάλει την αθεΐα. Γι’ αυτό διέταξε να αναρτηθούν στην είσοδο κάθε σχολείου και σε περίοπτη θέση οι δεκαπέντε κανόνες του Γάλλου μαθητή!..


Πρότυπο είναι: «ο καλός, ο πειθαρχημένος, ο άθρησκος και πιστός στη Δημοκρατία μαθητής». Σκοπός η δημιουργία του καλού αυριανού Γάλλου πολίτη, που να είναι ισοπεδωμένος πνευματικά, χωρίς ιστορία, χωρίς οικογένεια, χωρίς θρησκεία, χωρίς προσωπικότητα. Αλλά αυτό το σχολείο δεν είναι καθόλου ουδέτερο. Αντίθετα, είναι ένα σχολείο πολύ σκοταδίστικο και άθρησκο. Φαίνεται καθαρά γιατί το σχολείο αυτό δεν ενδιαφέρεται τόσο να αποκτήσουν γνώσεις οι μαθητές όσο ενδιαφέρεται να τους επιβάλει με βίαιο και αυταρχικό τρόπο τη θρησκεία του μηδενισμού και να προωθήσει την παγκόσμιοποίηση, υπό την εξουσία ενός ηγέτη του «μεγάλου αδελφού». Άλλωστε, τον Μάρτιο 2013 διαβάσαμε σε έγκυρο περιοδικό ότι ο Αρχιεπίσκοπος Dominique Mambeti, επικεφαλής του γραφείου εξωτερικών υποθέσεων του Βατικανού, μιλώντας στα Ηνωμένα Έθνη (ΟΗΕ) εξέφρασε την απογοήτευσή του γιατί δεν υπάρχει ακόμη παγκόσμια κυβέρνηση και απαίτησε από τα Ηνωμένα Έθνη ταχεία δράση για να έρθει η παγκόσμια κυβέρνηση και το παγκόσμιο νόμισμα… Μάλιστα, σημείωσε ότι το Βατικανό θα εγκρίνει τη νέα τάξη πραγμάτων, αν όλα τα δόγματά του γίνουν αποδεκτά στην παγκόσμια θρησκεία, που θα έρθει μαζί με την παγκόσμια τάξη πραγμάτων…


***
Είδαμε το ένα ταμπλώ της Νέας Τάξης. Ας δούμε και το δεύτερο. Αν ρίξει κανένας μια ματιά στα νεοελληνικά κείμενα που διδάσκονται σήμερα στο Δημοτικό σχολείο και στο Γυμνάσιο, θα διαπιστώσει ότι είναι κείμενα τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα κατάθλιψη. Στο «ανθολόγιο» των Γ’ και Δ’ τάξεων Δημοτικού σελ. 79, που τιτλοφορείται «Στο σχολείο του κόσμου» (και όχι της πατρίδας μας) διαβάζουμε κείμενο με τον τίτλο «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Ακολουθεί βλασφημία και παντελής έλλειψη σεβασμού: «Σήκωσαν τον επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά – περνά η μέλισσα».
Γλώσσα Δ’ Δημοτικού, β’ τεύχος. Σελ. 52. Κείμενο με τον τίτλο «Η μπουγάδα του Αϊ – Βασίλη», όπου διαβάζουμε: «Μετά από λίγο ο Αϊ – Βασίλης βγαίνει στην αυλή, ν’ απλώσει τη μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα τη φανέλλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του…». Πλήρης διαπόμπευση του ασκητικού Μεγάλου Βασιλείου…
Αλλού συγκρίνει τα μάτια του γατιού με τα μάτια του Χριστού. Σύγκριση άνομη, φρικτή και βλάσφημη.
Γλώσσα Ε’ Δημοτικού σελ. 44 διαβάζουμε: «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Και εμείς πήγαμε στο υπόγειο»… Ανεπίτρεπτη διαστρέβλωση της αλήθειας και απαράδεκτη αντιμετώπιση της εθνικής μας γιορτής…
Γίνεται λόγος για νέα προγράμματα και άλλα πολλά για την παιδεία. Τίποτε από όλα αυτά δεν ωφελεί την ώρα που οι μαθητές από τις τάξεις του Δημοτικού στα βιβλία που πρέπει να διδάσκουν αρετή, διαβάζουν κείμενα που γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν τον αισθησιασμό και το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες της πατρίδας.
Ζούμε την εποχή της οικονομικής κρίσης. Όλοι καταφερόμαστε κατά των πολιτικών που έφεραν την χώρα σ’ αυτήν την κατάσταση. Θα έπρεπε, λοιπόν, να προβάλλεται ως πρότυπο ένας πολιτικός ενάρετος για παράδειγμα προς μίμηση. Κι όμως γίνεται το αντίθετο: Ο Καποδίστριας, ο οποίος δικαίως αποκλήθηκε άγιος της πολιτικής και θα έπρεπε να προβάλλεται ως ιδανικό πρότυπο, φρόντισαν να τον παρουσιάσουν σε ένα βιβλίο της Γ’ γυμνασίου με σαφείς υπαινιγμούς για χρηματισμό.
Αν οι μαθητές διδάσκονται αυτά τα πράγματα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς τι πολίτες θα έχει αύριο η χώρα!
Ποια είναι η πραγματική Ελληνική Παιδεία, όπως την δίδαξαν τα μεγάλα πνεύματα της αρχαίας Ελλάδος, μας το υπενθυμίζει ο Βέρνερ Γαίγκερ, ο οποίος είναι ο επιφανέστερος Γερμανός φιλόλογος μαζί με τον Βιλαμόβιτς. Ένα από τα σπουδαιότερα συγγράμματά του είναι το τρίτομο έργο του με τον ελληνικότατο τίτλο «Παιδεία». Όπως γράφει ο ίδιος, δεν μπόρεσε να βρει άλλη λέξη που να αποδίδει ακριβώς το νόημα που απέδιδαν οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι. Γι’ αυτό κατέληξε στο συμπέρασμα ότι Παιδεία είναι η μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου.
Η μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου απέβλεπε στη διαμόρφωση άρτιου ήθους και κατόπιν στην παροχή γνώσεων. Προηγείται η διαπαιδαγώγηση προς την αρετή και έπεται η απόκτηση γνώσεων…
Από τα δύο αυτά ταμπλώ μπορεί εύκολα κανένας να καταλάβει πού οδηγούνται τα πράγματα…

proinoslogos.gr
18/10/13

No comments :

Post a Comment

Only News

Featured Post

“The U.S. must stop supporting terrorists who are destroying Syria and her people" : US Congresswoman, Tulsi Gabbard

US Congresswoman, Tulsi Gabbard, recently visited Syria, and even met with President Bashar Al-Assad. She also visited the recently libe...

Blog Widget by LinkWithin